Empatia-analytiikka

Kriittistä ymmärrystä henkilöstö- ja asiakaskokemuksiin tunteiden, tieteen ja datan avulla.

shutterstock_784328839_1000x1000_c5.jpg

Empatia-analytiikkaa vastuullisuuteen

Globaalissa kilpailussa vastuullisuuteen määräysten noudattaminen ei tuota kilpailuetua – se syntyy henkilöstön ja asiakkaiden kokemuksista ja sitoutumisesta. Empatia-analytiikan avulla voit tuottaa suurempaa arvoa ihmisille, ympäristölle ja liiketoiminnalle.

Emptia-analytiikkaa brändeille

Emotionaalisilla brändikokemuksilla on ratkaiseva vaikutus lojaliteettiin sekä henkilöstö- ja asiakaskatoon. Empatia-analytiikan avulla voit tunnistaa, mikä brändissäsi on merkityksellistä, ennakoida käyttäytymistä ja sitoutumista sekä kohdentaa toimenpiteitä ja viestintää. Empatia ja ROI ovat saman kolikon kaksi puolta: empatia-analytiikka tähtää myös budjetin järkevään käyttöön.

shutterstock_1259660212_1000x750_c5.jpg
shutterstock_1049260946_1000x1000_c5.jpg

Empatia-analytiikkaa yritysintegraatioihin

Huomattava osa yrityskaupoista epäonnistuu inhimillisten syiden takia. Empatia-analytiikka on tehokas tapa osallistaa työntekijät ja huomioida henkilöstön tunteet onnistuneen integraation toteuttamiseksi.