Miten investoinnit Dubain maailmannäyttelyyn vaikuttavat Suomea koskeviin mielikuviin?

Tervetuloa perjantaina 3.12. kello 9.00-9.45 Suomen aikaa maksuttomaan webinaariin, jossa julkaisemme Dubain maailmannäyttelyssä toteutetun, Suomi-brändiä koskevan tutkimuksen tuloksia!
Suomi on panostanut huomattavalla tavalla lokakuussa käynnistyneeseen Dubai Expoon teemalla "Sharing Future Happiness". Kuusi kuukautta kestävään tapahtumaan odotetaan noin 25 miljoonaa vierasta.
Marraskuun aikana Business Finland, Haaga-Helia ja empatia-analytiikkayhtiö NayaDaya Oy toteuttivat Dubai Expossa empatiatutkimuksen, jonka avulla selvitettiin, mitä tunteita Suomi herättää maailmannäyttelyn kävijöissä. Tutkimukseen osallistui yli 2 000 vierailijaa.
Tieteeseen perustuva empatia-analytiikka nostaa näkyviin keskeisimpiä Suomea koskevia mielikuvia maailmalla. Tulokset paljastavat Suomen paviljongin vaikutukset maakuvaan: mistä Suomi tunnetaan ennen ja jälkeen vierailun – revontulista vai onnellisista ihmisistä, saunasta vai uusista innovaatioista?
Webinaarissa keskustelevat Suomen Dubai Expo -hankkeen pääkomissaari Severi Keinälä Business Finlandista ja toimitusjohtaja Timo Järvinen NayaDaya Oy:stä.
Tutustu webinaarin sisältöön ja ilmoittaudu mukaan!
Lämpimästi tervetuloa!