Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML) ja NayaDayan maksuton webinaari 1.2. kello 10.30-11.00.

Brändin selviytyminen ja menestyminen perustuvat jatkuvaan, osapuolille arvoa tuottavaan yhteyteen asiakkaiden kanssa. Jotta osataan vahvistaa lojaliteettia, torjua asiakaskatoa ja virittää kasvua, tarvitaan konkreettista tietoa siitä, mikä asiakkaita aidosti sitouttaa, etäännyttää tai karkottaa.
Tie lojaliteetin ja asiakaskadon ytimeen löytyy tunteista, tunteiden juurisyistä ja niiden tieteellisestä analyysistä.
Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML) Jari Perko ja empatia-analytiikkayhtiö NayaDaya Oy:n Timo Järvinen pureutuvat brändin kohtalonkysymykseen napakassa puolen tunnin webinaarissa keskiviikkona 1.2. kello 10.30-11.
Session teemoja ovat:
Lojaliteetti ja asiakaskato – puuttuvan tilannekuvan korkea hintalappu
Asiakkaiden sitoutuminen – tyytyväisyydestä asiakkaiden tunteisiin ja käyttäytymiseen
Lojaliteetin ja asiakaskadon juurisyyt – empatia-analytiikan liiketoimintakriittiset vastaukset
Webinaari soveltuu B2C- ja B2B-yrityksille ja -organisaatioille, jotka haluavat rakentaa kasvuaan ja kannattavuuttaan asiakkaidensa sitoutumista vahvistamalla ja elinkaariarvoa kasvattamalla.
Webinaari on maksuton, lämpimästi tervetuloa!