top of page

Webinaari: Empatia, brändit ja ilmiöt – tutkassa terveydenhuolto

Katso webinaaritallenne tästä


Käsitykset ihmisten tunteista ja sitoutumisesta suhteessa brändeihin, julkisiin toimijoihin ja erilaisiin ilmiöihin perustuvat usein oletuksiin, yksiulotteisiin mittareihin ja kärjistyneisiin some-keskusteluihin. Tutkittua tietoa tunteista tarvitaan.

Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML) ja empatia-analytiikkayhtiö NayaDaya Oy:n webinaarissa torstaina 22.4.2021 julkaisemme tuloksia suomalaisten tunteista ja käyttäytymisestä koronavuoden jälkeen suhteessa julkiseen ja yksityiseen terveydenhuoltoon sekä toimialan suurimpiin brändeihin. Brändeistä tutkitussa vertailussa ovat HUS, Terveystalo, Mehiläinen ja Pihlajalinna. Tulokset toimivat esimerkkeinä kaikille brändeille, julkisille toimijoille ja järjestöille.

  • Mikä brändi herättää eniten kiinnostusta, tyytyväisyyttä ja myötätuntoa?

  • Kuka luo asiakkaisiin sitouttavimman tunneyhteyden?

  • Miten kokemukset eroavat asiakkaiden ja ei-asiakkaiden välillä?

  • Miten empatia tukee brändien muotoilua ja vastuullista vaikuttamista?

Webinaarin sisältö (kello 14.30-15.30):

Webinaarin avaus

- Jari Perko, toimitusjohtaja, Asiakkuusmarkkinointiliitto (ASML)

Empatiatutkimus – fokuksessa brändit ja ilmiöt

- Timo Järvinen, toimitusjohtaja, NayaDaya Oy

Tutkimusjulkaisu – Terveydenhuollon toimijat, brändit ja tunteet koronavuoden jälkeen

- Timo Järvinen ja Jari Perko

Webinaari on maksuton, lämpimästi tervetuloa!


Ilmoittaudu webinaarin tästä.

bottom of page