top of page

Vastuulliset työntekijät ja asiakkaat suurin tilaisuutesi – webinaaritallenne

Haluatko olla se, johon työntekijät, asiakkaat ja rahoittajat kiinnittyvät vai se, jonka he kiertävät?

Katso webinaarin tallenne


Ihmiset sitoutuvat yhä voimakkaammin vastuulliseen toimintaan ja vastuullisiin toimijoihin. Vastuuttomuutta vältellään. Yrityksille ja organisaatioille tämä on sekä eksistentiaalinen uhka että valtaisa mahdollisuus.


Jos yritys tai organisaatio haluaa oppia ja kasvaa vastuullisten ihmisten arvoiseksi, on tunnistettava sitoutumisen ja välttelyn lähteet. Vain tätä kautta toimenpiteitä osataan kohdentaa tavalla, jolla ansaitaan työntekijöiden ja asiakkaiden sitoutuminen. Perinteiset tyytyväisyyskyselyt eivät auta – tyytyväisyys ei kerro mitään sitoutumisesta.


Aikaa ei ole hukattavana, koska työntekijät ja asiakkaat tekevät vastuullisuutta koskevien kokemustensa perusteella koko ajan valintoja, sanoutuvat irti työpaikoistaan ja vaihtavat brändejä. Ei ole olemassa neutraalia aikaa eikä tilaa, jossa ihmisten kokemukset vähitellen syntyvät. Ne, jotka toimivat nyt, kertovat tulevissa webinaareissa ja liiketoiminnan forumeissa, miten pääsivät valittujen yritysten ja työnantajien joukkoon.


Tähän kriittiseen uhkaan ja mahdollisuuteen pureutuu tunteisiin, tieteeseen ja dataan perustuva empatia-analytiikka. Uniikin tutkimusmetodin ja algoritmin avulla toimenpiteitä ja viestintää voidaan kohdentaa tuottamaan merkityksellisyyttä, johon ihmiset voivat kiinnittyä.


Järjestimme 27.10. puolen tunnin maksuttoman webinaarin, joka soveltuu kaikille vastuullisia ihmisiä palveleville yrityksille ja organisaatioille.


Vastuulliset työntekijät ja asiakkaat ovat suurin tilaisuutesi – webinaarin sisältö:

  • Työntekijöiden ja asiakkaiden vastuullisuus ja halu vaikuttaa – uhka ja mahdollisuus yrityksille ja organisaatioille

  • Lojaliteetin sekä henkilöstö- ja asiakaskadon lähteiden tunnistaminen ja sitoutumisen arvoisen yrityksen ja työnantajan rakentaminen

  • Miksi vaatimusten täyttäminen ei riitä, DEI ei kerro tarpeeksi, tyytyväisyys ei indikoi sitoutumista eikä viherpesu toimi?

  • Miten henkilöstön ja asiakkaiden sitoutuminen ansaitaan tunteisiin, tieteeseen ja dataan perustuvan empatia-analytiikan avulla?

Katso webinaarin tallenne



Puhujana Timo Järvinen, perustaja ja toimitusjohtaja,

empatia-analytiikkayhtiö NayaDaya Oy

bottom of page