Webinaari 16.3. – Vastuullisuuden johtaminen empatian, datan ja analytiikan avulla

Vastuulliset teot ovat yhä kriittisempi osa asiakas- ja henkilöstökokemusta. Miten kohdistat toimenpiteitä ja viestintää siten, että vahvistat aitoa yhteyttä asiakkaittesi ja työntekijöittesi arvoihin ja rakennat kestävää kasvua?

Toiminnan vastuullisuudella on entistä voimakkaampi vaikutus asiakkaiden ja työntekijöiden käyttäytymiseen ja sitoutumiseen – myös asiakas- ja henkilöstökatoon.


Yrityksen, organisaation tai brändin suhde esimerkiksi ilmastoon, tasa-arvoon, henkilöstön hyvinvointiin ja solidaarisuuteen koetaan todellisena arvona, joka palkitaan parhaimmillaan lojaliteetilla mutta pahimmillaan jopa avoimena hyökkäyksenä.


Reaktioiden ja käyttäytymisen takana ovat vastuullisuuden tai sen puutteen herättämät tunteet. Jos haluat asettua asiakkaittesi ja työntekijöittesi asemaan, palvella myötätuntoisesti ihmisten yhteisöllisiä tavoitteita sekä terävöittää yhtä aikaa yrityksesi tai organisaatiosi elämäntehtävää ja kilpailuetua, suosittelemme ratkaisuksi empatiaa.


Järjestämme keskiviikkona 16.3. kello 10 puolen tunnin maksuttoman webinaarin, joka soveltuu kaikille vastuullisuuden kehittämisestä kiinnostuneille:


Vastuullisuuden johtaminen empatian, datan ja analytiikan avulla

  • Vastuullisuus asiakas- ja henkilöstökokemuksen kriittisenä osana

  • Vastuullisuuskokemusten merkitysten ja vaikutusten tutkiminen ja ymmärtäminen

  • Sanojen ja tekojen vastuullinen kohdentaminen tieteellisen empatia-analytiikan avulla

  • Asiakas- ja henkilöstökadon torjuminen ja kestävän kasvun rakentaminen

Puhujana Timo Järvinen,

perustaja ja toimitusjohtaja,

empatia-analytiikkayhtiö

NayaDaya Oy


Kiitos kaikille webinariin osallistuneille! Voit katsoa tallenteen tästä.