Vastuulliset teot ovat yhä kriittisempi osa asiakas- ja henkilöstökokemusta. Miten kohdistat toimenpiteitä ja viestintää siten, että vahvistat aitoa yhteyttä asiakkaittesi ja työntekijöittesi arvoihin ja rakennat kestävää kasvua?

Toiminnan vastuullisuudella on entistä voimakkaampi vaikutus asiakkaiden ja työntekijöiden käyttäytymiseen ja sitoutumiseen – myös asiakas- ja henkilöstökatoon.
Yrityksen, organisaation tai brändin suhde esimerkiksi ilmastoon, tasa-arvoon, henkilöstön hyvinvointiin ja solidaarisuuteen koetaan todellisena arvona, joka palkitaan parhaimmillaan lojaliteetilla mutta pahimmillaan jopa avoimena hyökkäyksenä.
Reaktioiden ja käyttäytymisen takana ovat vastuullisuuden tai sen puutteen herättämät tunteet. Jos haluat asettua asiakkaittesi ja työntekijöittesi asemaan, palvella myötätuntoisesti ihmisten yhteisöllisiä tavoitteita sekä terävöittää yhtä aikaa yrityksesi tai organisaatiosi elämäntehtävää ja kilpailuetua, suosittelemme ratkaisuksi empatiaa.
Järjestämme keskiviikkona 16.3. kello 10 puolen tunnin maksuttoman webinaarin, joka soveltuu kaikille vastuullisuuden kehittämisestä kiinnostuneille:
Vastuullisuuden johtaminen empatian, datan ja analytiikan avulla
Vastuullisuus asiakas- ja henkilöstökokemuksen kriittisenä osana
Vastuullisuuskokemusten merkitysten ja vaikutusten tutkiminen ja ymmärtäminen
Sanojen ja tekojen vastuullinen kohdentaminen tieteellisen empatia-analytiikan avulla
Asiakas- ja henkilöstökadon torjuminen ja kestävän kasvun rakentaminen

Puhujana Timo Järvinen,
perustaja ja toimitusjohtaja,
empatia-analytiikkayhtiö
NayaDaya Oy