Suomi-brändiä tutkitaan Dubain maailmannäyttelyssä NayaDaya Oy:n empatia-analytiikalla

Suomen paviljongin yhteydessä toteutettava empatiatutkimus vastaa Suomi-brändiä koskeviin keskeisiin kysymyksiin sekä kertoo maailmannäyttelyyn kohdistettujen panostusten vaikutuksista Suomi-kuvaan ja käyttäytymiseen.



Tutkimuksessa analysoidaan tunnedataa, jota kerätään Dubain maailmannäyttelyn vierailta Suomen paviljongin yhteydessä. Kohderyhminä ovat paviljonkiin saapuvat ja sieltä poistuvat vieraat, joilta kysytään Suomen herättämiä tunteita ja tärkeimpiä syitä tunteiden takana.


Suomalaisen NayaDaya Oy:n empatia-analytiikka kertoo, mitkä Suomi-brändin osatekijät ovat merkityksellisimpiä kahdelle ryhmälle ja miten vierailu paviljongissa vaikuttaa Suomi-kuvaan sekä käyttäytymiseen ja sitoutumiseen Suomea kohtaan. Tieteellinen metodi hyödyntää Geneven yliopistossa kehitettyä tutkimusmenetelmää.


”Asettumalla ihmisten asemaan tunteiden ja tieteen keinoin tunnistamme Suomi-brändin sisällön ja vetovoiman. Empatia-analytiikka ja algoritmi kertovat, mihin brändityössä kannattaa panostaa sitoutumisen, puolesta puhumisen ja kilpailuedun vahvistamiseksi”, NayaDaya Oy:n CEO Timo Järvinen sanoo.


Kysely toteutetaan Dubaissa marraskuun 2021 aikana. Tuloksista tiedotetaan myöhemmin. NayaDaya Oy on yksi Suomen in-cooperation-kumppaneista Dubain maailmannäyttelyssä.


Lisätietoa Suomen paviljongista Dubain maailmannäyttelyssä: https://www.finland-dubaiexpo2020.com


Katso tutkimuksen tuloksia käsittelevän webinaarin tallenne.


Lisätietoja


Timo Järvinen, CEO, Co-founder, NayaDaya Oy, puh. +358 40 505 7745, timo@nayadaya.com


Timo Salomäki, Chief Product Officer, NayaDaya Oy, puh. +358 40 709 2399, timos@nayadaya.com


NayaDaya Oy on empatia-analytiikkayhtiö, joka auttaa yrityksiä ja organisaatioita kohdentamaan panostuksiaan vastuullisella ja vaikuttavalla tavalla, asettumalla ihmisten asemaan. Tutkimuskohteita ovat ulkoiset ja sisäiset brändit, erilaiset ilmiöt sekä merkittävät muutokset. Tieteellinen NayaDaya®-empatia-analytiikka perustuu dataan, tunteisiin ja käyttäytymistä ennakoivaan algoritmiin. Lisätiedot https://www.nayadaya.com/ .