top of page
shutterstock_2085599029-2000-c5-v2.jpg

Empatia-analytiikka™ on helposti toistettava prosessi

Empatia-analytiikka™ ei ole projekti vaan ainutlaatuinen täsmätyökalu ja prosessi, joka päivittää ratkaisevan tärkeää tilannekuvaa syistä, jotka johtavat sidosryhmien sitoutumiseen tai välttelyyn, lojaliteettiin tai poistumaan.

Empatia-analytiikan™ käyttö ei kuormita osapuolia. Intuitiivisessa lyhyessä online-kyselyssä on valmiit kysymykset: tunteet yhtä konkreettista asiaa kohtaan, tunteiden voimakkuus, juurisyyt ja taustamuuttujat. Pitkiä, perinteisiä kyselyjä ei tarvita eikä henkilötietoa kerätä.

Kyselyt voidaan kohdistaa erilaisille kohderyhmille, tarvittaessa eri maissa ja kielialueilla, monin eri tavoin. Kuluttajat ja kansalaiset tavoitetaan myös online-paneeleilla yhteistyössä YouGovin kanssa.

Tunnedatan kerääminen ja käsittely hyödyntävät Geneven yliopiston tieteellistä tutkimusta ja tunteiden tutkimisen metodia[1,2].

Sitoutumisen syyt tunnistetaan tieteellisellä algoritmilla 

Data analysoidaan käyttäytymistä ennakoivalla algoritmilla[3], joka tunnistaa sitoutumisen ja välttelyn juurisyyt ja syiden painoarvot.

Ketterä palvelu ja digitaalinen alusta tuottavat havainnollista infografiikkaa, seurantaa ja vertailua helpottavia  tunnuslukuja sekä visuaalisen raportin. Tulokset voidaan käydä läpi yhdessä.

Tuore tilannekuva vaivattomasti toistettavalla prosessilla

Tulokset paljastavat ainutlaatuisella tavalla, mitkä syyt sitouttavat esimerkiksi työntekijät työhönsä, työnantajaansa tai muutoksiin, asiakkaat brändiin, tuotteeseen tai palveluun, asukkaat kuntaan tai kaupunkiin tai opiskelijat opintoihin tai oppilaitokseen.

Empatia-analytiikka™ ei ole projekti vaan prosessi. Analyysikierros on helppoa toistaa esimerkiksi 1-4 kertaa vuodessa ajantasaisen tilannekuvan muodostamiseksi ja tulosten jatkuvaksi parantamiseksi.

Selvitä henkilöstösi tai asiakkaittesi lojaliteetin ja kadon syyt edullisella aloituspaketilla.

Tehokas neljän viikon kierros

[1] Based on the scientific research conducted by the University of Geneva.

[2] Scherer, K.R., Fontaine, J.R.J, & Soriano, C. (2013). Components of Emotional Meaning. Oxford University Press.

[3] A scientific algorithm that predicts positive, engaged, and prosocial behavior, developed by NayaDaya Inc.

bottom of page