Mikä saa asiakkaasi sitoutumaan tai lähtemään? Tätä tietoa on kaivattu.

Perinteiset kyselyt eivät kerro mitään sitoutumisesta. Tyytyväiset asiakkaat eivät ole sitoutuneita.

Haluatko vastaukset brändisi kriittisimpiin kysymyksiin:

  • Mitkä asiat lisäävät lojaliteettia tai asiakaskatoa?

  • Mihin suunnata toimenpiteitä sitoutumisen vahvistamiseksi, selviytymiseksi ja kilpailuedun luomiseksi?

Hanki vastaukset nyt – tiedät mihin panostat vuonna 2023.

Perustavaa laatua oleva ymmärrys perustuu täysin uudenlaiseen lyhyeen online-kyselyyn, asiakkaiden tunteiden ja tunteiden juurisyiden selvittämiseen sekä tieteelliseen analytiikkaan.

Vastaukset saat havainnollisessa muodossa neljässä viikossa. Suomalais-sveitsiläinen ratkaisu on kehitetty Business Finlandin tuella, noin sataa tutkimuskohdetta analysoimalla.

"Empatia-analytiikan avulla pääsemme pintaa syvemmälle asiakkaiden tunteisiin, sitoutumisen lähteisiin ja tarvittaviin toimenpiteisiin. Näemme kriittisiä asioita, jotka perinteisillä kyselyillä ja mittareilla ovat jääneet pimentoon."

Päivi Korteniemi, asiakaskokemusjohtaja, Ruohonjuuri Oy

Tee vuoden paras tilinpäätöshankinta, selviydy muuttuvissa olosuhteissa ja kuro etumatkaa.

Hintaesimerkki:

  • Otos max 500 asiakasta

  • Koko paketin toteutus neljässä viikossa: online-kysely, analytiikka, visuaalinen raportti, tulosten läpikäynti, tulkinta ja johtopäätökset

  • Tilaa 15.12. mennessä tutustumishintaan 5 900 € + alv

  • Toteutuksen aikataulu vapaa

Hinta skaalautuu pienemmille ja suuremmille B2C- ja B2B-kohderyhmille. Kuluttajat tavoitetaan myös online-paneelilla. Menetelmä soveltuu myös sisäisen brändin tutkimiseen.

Kiinnostuitko?  Varaa maksuton 30 minuutin tapaaminen  tai täytä yhteydenottopyyntö. Esittelemme toteutustavan ja lopputuloksen käytännönläheisellä tavalla.

Voit myös ottaa suoraan yhteyttä Minna Järviseen, minna@nayadaya.com, puh. 040 508 6507
shutterstock_2177032697_h1000_c5.jpg

Kyllä, olen kiinnostunut!

Mieluisin kontaktitointitapa
Kiitos yhteydenotostasi!