shutterstock_717627397-2000x816-c5.jpg

Vastaa kriittisiin kysymyksiisi ja toimi tuloksellisesti  empatia-analytiikan avulla

Tunteet, tiede ja data tekevät sen, mihin perinteiset kyselyt tai mittarit eivät pysty.

Empatia-analytiikka on tieteeseen perustuva metodi, algoritmi ja alusta, helppokäyttöinen palvelu, joka kerää ja analysoi dataa työntekijöiden, asiakkaiden ja muiden sidosryhmien tunteista ja tunteiden juurisyistä –  esimerkiksi brändien, vastuullisuuden osatekijöiden ja transformaatioiden yhteydessä.

 

Empatia-analytiikka vastaa yritysten ja organisaatioiden kriittisimpiin kysymyksiin:

  • Mitkä asiat lisäävät työntekijöiden, asiakkaiden tai muiden sidosryhmien lojaliteettia tai katoa – mikä sitouttaa ja mikä karkottaa?

  • Mihin suunnata toimenpiteitä ja viestintää sitoutumisen, tulosten ja kestävän kasvun vahvistamiseksi?

Oikea hetki ratkaisevien kysymysten esittämiseen ja vastausten hankkimiseen on nyt: Ihmiset tekevät tunteidensa perusteella valintoja koko ajan. He vaihtavat työpaikkoja, tuotteita, palveluja, brändejä, sijoituskohteita, asuinpaikkoja ja opiskelupaikkoja. He äänestävät jaloillaan, lompakoillaan ja kirjaimellisesti äänioikeudellaan.

Jos tiedät, mikä saa ihmiset sitoutumaan tai välttelemään sitä, mitä itse edustat, kaikki on helpompaa ja tuloksellisempaa. Vastaukset saat empatia-analytiikasta, tunteiden ja tieteen kautta – tavalla, johon perinteiset kyselyt tai mittarit eivät kykene.

Katso esimerkkejä, miten kriittisiin kysymyksiin vastataan intuitiivisella infografiikalla (kuvitteellista dataa):

 

Selvitä henkilöstösi tai asiakkaittesi lojaliteetin ja kadon syyt edullisella aloituspaketilla.

shutterstock_1939474552-1500x1500-c5.jpg