top of page

Mitkä syyt saavat henkilöstösi tai asiakkaasi sitoutumaan tai lähtemään?

Tutustu empatia-analytiikkaan™ ja perustele panostukset tiedolla

Perinteiset kyselyt eivät kerro mitään sitoutumisesta. Tyytyväiset ihmiset eivät ole sitoutuneita.

Haluatko vastaukset yrityksesi, brändisi tai organisaatiosi kriittisimpään kysymykseen: mitkä syyt saavat saavat työntekijäsi, asiakkaasi tai muut sidosryhmäsi sitoutumaan tai lähtemään?

Perustavaa laatua oleva ymmärrys perustuu lyhyeen online-kyselyyn, ihmisten tunteiden ja tunteiden juurisyiden selvittämiseen sekä tieteelliseen analytiikkaan. Vastaukset saat havainnollisessa muodossa neljässä viikossa.

​Hintaesimerkki: henkilöstö – työnantaja:

  • Kohderyhmä noin 500 työntekijään saakka (koko henkilöstö tai valittu kohderyhmä)

  • Koko paketin toteutus neljässä viikossa: online-kysely, analytiikka, visuaalinen raportti, tulosten läpikäynti, tulkinta ja johtopäätökset

  • Hinta 5 900 € + alv

  • Henkilöstöpitoon kannattaa kiinnittää huomiota – yhdenkin osaajan lähtemisen välttäminen maksaa empatia-analytiikan käytön moninkertaisesti

Hintaesimerkki: asiakkaat – brändi:

  • Otos max 500 asiakasta

  • Koko paketin toteutus neljässä viikossa: online-kysely, analytiikka, visuaalinen raportti, tulosten läpikäynt, tulkinta ja johtopäätökset

  • Hinta  6 900 € + alv

  • Lojaaliteettiin kannattaa panostaa – uuden asiakkaan hankkiminen on 5-25 kertaa kalliimpaa kuin olemassa olevan asiakkaan säilyttäminen

Hinta skaalautuu pienemmille ja suuremmille organisaatioille sekä B2C- ja B2B-kohderyhmille – yhden kierroksen lähtöhinta on noin 3 000 €. Kuluttajat tavoitetaan myös online-paneelilla. 

Kiinnostuitko?  Varaa maksuton 30 minuutin tapaaminen  tai täytä yhteydenottopyyntö. Esittelemme toteutustavan ja lopputuloksen käytännönläheisellä tavalla.

Voit myös sopia tapaamisen puhelimitse tai sähköpostilla:

Oskari Tarkka

puh. 045 184 9100

oskari.tarkka@nayadaya.com

*Hintaan lisätään arvonlisävero 24 prosenttia.

shutterstock_2177032697_h1000_c5.jpg

Kyllä, olen kiinnostunut!

Mieluisin kontaktitointitapa
Kiitos yhteydenotostasi!
bottom of page