Mitkä syyt saavat henkilöstösi tai asiakkaasi sitoutumaan tai lähtemään?
Tutustu empatia-analytiikkaan™ ja perustele panostukset tiedolla
Perinteiset kyselyt eivät kerro mitään sitoutumisesta. Tyytyväiset ihmiset eivät ole sitoutuneita.
Haluatko vastaukset yrityksesi, brändisi tai organisaatiosi kriittisimpään kysymykseen: mitkä syyt saavat saavat työntekijäsi, asiakkaasi tai muut sidosryhmäsi sitoutumaan tai lähtemään?
Perustavaa laatua oleva ymmärrys perustuu lyhyeen online-kyselyyn, ihmisten tunteiden ja tunteiden juurisyiden selvittämiseen sekä tieteelliseen analytiikkaan. Vastaukset saat havainnollisessa muodossa neljässä viikossa.
Hintaesimerkki: henkilöstö – työnantaja:
-
Kohderyhmä noin 500 työntekijään saakka (koko henkilöstö tai valittu kohderyhmä)
-
Koko paketin toteutus neljässä viikossa: online-kysely, analytiikka, visuaalinen raportti, tulosten läpikäynti, tulkinta ja johtopäätökset
-
Hinta 5 900 € + alv
-
Henkilöstöpitoon kannattaa kiinnittää huomiota – yhdenkin osaajan lähtemisen välttäminen maksaa empatia-analytiikan käytön moninkertaisesti
Hintaesimerkki: asiakkaat – brändi:
-
Otos max 500 asiakasta
-
Koko paketin toteutus neljässä viikossa: online-kysely, analytiikka, visuaalinen raportti, tulosten läpikäynt, tulkinta ja johtopäätökset
-
Hinta 6 900 € + alv
-
Lojaaliteettiin kannattaa panostaa – uuden asiakkaan hankkiminen on 5-25 kertaa kalliimpaa kuin olemassa olevan asiakkaan säilyttäminen
Hinta skaalautuu pienemmille ja suuremmille organisaatioille sekä B2C- ja B2B-kohderyhmille – yhden kierroksen lähtöhinta on noin 3 000 €. Kuluttajat tavoitetaan myös online-paneelilla.
Kiinnostuitko? Varaa maksuton 30 minuutin tapaaminen tai täytä yhteydenottopyyntö. Esittelemme toteutustavan ja lopputuloksen käytännönläheisellä tavalla.
Voit myös sopia tapaamisen puhelimitse tai sähköpostilla:
Oskari Tarkka
puh. 045 184 9100
oskari.tarkka@nayadaya.com
*Hintaan lisätään arvonlisävero 24 prosenttia.
